Return to Website

F.R. Scrabble - FORUM

Propuneri pentru Adunarea Generala a F.R. Scrabble
si alte propuneri si dezbateri de interes general
- 2001 - 2002 -

Forumul este inchis, discutiile pot fi doar citite, dar nu se pot posta raspunsuri sau comentarii.
Pentru a comenta unul din subiectele de aici, utilizati noul forum al F.R. Scrabble:

www.scrabblero.ro/sforum

F.R. Scrabble - FORUM
This Forum is Locked
Author
Comment
Cateva lamuriri despre DEX online (de la autor)

Buna ziua tuturor,




Incep prin a va multumi pentru valva starnita in jurul proiectului "DEX online". Ma bucur mult ca el a fost remarcat de persoane competente si astept si pe viitor orice fel de sugestii.




Vreau sa dau cateva lamuriri referitoare la originea si scopul final al acestui proiect. Eu sunt student in calculatoare, fara nici un fel de pregatire lingvistica, in afara de stradania permanenta de a vorbi romaneste ca lumea. Sunt plecat in State de 2-3 ani de zile si de atunci am inceput sa simt lipsa unui DEX. Mi-am cumparat unul cand am revenit in Romania, dar mi-am dat seama ca e momentul sa avem si noi, romanii, un dictionar explicativ pe internet. M-am orientat catre DEX pentru ca este cel mai popular printre "mirenii" in ale lingvisticii (marturisesc ca nu mi-a trecut niciodata prin mana un DOOM sau DLRM).




Proiectul a fost mai mult o jucarie in timpul liber, prin care am incercat sa invat HTML, PHP si SQL. El este foarte flexibil si nu va fi nici o problema sa adaugam si alte dictionare.




Ideea unei baze de date create prin contributii voluntare este o solutie de compromis, si trebuie sa repet ca eu NU o consider o solutie normala.


Estimez ca un om obisnuit poate introduce cam 15-20 de cuvinte pe ora, deci 100 de oameni muncind 40 de ore pe saptamana ar introduce numai 60000-80000 de cuvinte pe saptamana. Problema e ca acest efort este duplicat inutil, pentru ca cei 100 de oameni ar dactilografia un document care EXISTA deja in format digital.